Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.11.2007 14:19 - Ето ме отново, малко различна, малко същата ..
Автор: melpomena Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2182 Коментари: 1 Гласове:
0



От доста време не съм писала тук .. Защото нещата, а и хората се променят. Това беше моето лично съкровено местенце, от което се възползвах, когато исках да споделя нещо, а нямаше с кого или просто не исках познатите ми да са толкова наясно какво ме мъчи. А спрях.. защото.. ами точно защото хората се променят. Не защото нямам какво да споделя, не че всичко ми е било ок. Просто тази нужда да махна всичко от себе си я няма, поне за момента. Болките са си още вътре в мен, но сега дори и да поискам да се освободя от тях, не мога. За да споделя най-личните си неща, трябва да го правя против самата себе си. А не искам. Затова продължавам напред, поне се опитвам. Опитвам се да порастна и да приема себе си, да стана такава, каквато искам да бъда. Дали имам успех .. ами честно казано не знам.. Защото се отдалечавам от хората или по-точно отдалечавам тях от себе си. Продължавам да бъда контактна, да се виждам с приятелите си, да разказвам .. Но говоря за неща от ежедневието, за глупости, изслушвам ги, съветвам ги .. Но тази безкрайна откровенност.. Отиде си или просто я скрих много дълбоко в себе си, защото не й е сега времето, защото много болка ми донесе. Сега мисля .. Мисля за това какво на кого и до колко да кажа .. Дали мога да се доверя или не мога.. Кое е  по-важно.. Дали нещо си струва или не.. Дали трябва да го направя или по-добре не .. 

Накратко - отново се промених, за кой път и аз не знам .. Кога ще се спра на едно място .. .. знаейки коя съм .. Не просто поредното ми Аз, а истинското.. Ех, това е въпрос без отговор .. поне за момента ..



Тагове:   малко,   Отново,   МЕ,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. thefear - A дали това не си ти....
13.11.2007 22:31
...променящата се?
Всеки човек на тази земя е някой си, и всеки се опитва да се намери, важното е да знаеш на къде да гледаш и да е малко по-далеч от носа си. Иначе всички ние търсим нещо до края на живота си. Не е толкова важно какво ще открием, а винаги да има какво да търсим. Не търси себе си, търси смисъла за себе си и най-вече прави така, че винаги да се чувстваш добре и да намираш поне малко щастие в това си занимание :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: melpomena
Категория: Лични дневници
Прочетен: 156546
Постинги: 28
Коментари: 233
Гласове: 1949
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930